The Evil Within’nin Önerilen Sistem Gereksinimleri!

Tew_boxman_670x300

Şimdi bir oyun düşünün 50 GB hard disk alanı istesin sizden sonra bi de utanmadan kurulumdan sonra 41 GB denilen; ardından GeForge 670 veya dengi 4GB ekran kartı isteyen. 4 GB ram ve 64 bit işletim sistemine lafım yok gerçi onlar artık herkes de var ama 4gb ekran kartı nedir? Olan var olmayan var, parası olan var olmayan var, alan var alamayan var. Bu yeni nesil başımıza ne belalar açtı?

The-Evil-Within-Behind-the-Scenes-Videos-stehen-bereit The-Evil-Within-screenshot-5

Hakkında Feyyaz AK

Steam'den de ulaşabilirsiniz: http://steamcommunity.com/id/feyyazak/

Tavsiyemiz

Türkçe Oyun Merkezi 2 Yaşında!

Merhaba arkadaşlar, bugün itibariyle kuruluşumuz olan 20 Ağustos 2014 tarihinden bu yana tam 2 yıl …

  • Mesut Arpacıoğlu

    Açıkçası söylemem gerekirse aslında iyi bile oldu. Şahsi adıma bir an önce dirext 12 çıkmalı ve oyunlar ona göre yapılmalı. 8k ve daha yukarısı bir çözünürlük anca bizi tatmin edecektir. ddr4 ramler çıkacak. Çok daha hızlı ve belki .300 gb 1 tb olacak vs
    Keşke ps5 çıksada bir kaç yıl sonra koysa i7, i8 işlemciyi. ekran kartınada gtx 980

    veya amd nin en iyi ekran kartını vs ram de 32 ve daha üstü olsa bizde pc ye para vermez gider konsol alırdık. Ayrıca şöyle bir durum var ps4 ve xbox one çıkan oyunlar pc yede çıkıyor artık. Eskiden bir çok xbox 360 ve ps3 oyunları pc ye çıkmadı. Pc ikinci plana atıldı. Ama yeni konsollarla pc önemini kazandı. Daha kolay ve daha iyi
    optimize ediliyor artık. Yani donanım iyidir. Evet artık. Xp sistemler görmekten bıktık.

    xp den sonra 32. bit sistem görmekten bıktık. Maksimum 4gb de izin veriyordu. Buda yapımcıları zorluyordu. Ama şimdi ne oluyor. 64 bit win 7 ve 8 isteniyor. Daha çok donanım ve optimize ediliyor. Yani en çok bizim işimize yaradı. Xp kullananlara tavsiyem artık win 7 ye geçmeleri. Sistemlerini donanımlarını yenilemeliler. Eğer yeni çıkacak oyunları oynamak isitoyorlarsa 🙂

  • Mesut Arpacıoğlu

    Ha birde minimum oyunlar dirext 12 çıkarsa dirext 11 den yapılmalı. Çıkmazsa dirext 10 dan. Dirext 9 da devri kapandı ve yaşadığı sürece ne adam gibi oyun nede grafik ve atmosfer göreceğiz. İyi olmuyor yani. Westeland 2 çıktı dirext 9 istiyor ayıp yani abicim. Dirext 10 veya 11 le yapsan yorulurmuydun. Bir çok puan kırıldı güzelim oyunda 🙂

  • akak

    BU NE YA GÜZEL OYUNUDA OYNAMICAZ ARTIK 4 GB EKRAN KARTI NE YA

  • vala artık oyunlar grafikleri yüksek geliyor pc lerde güçlendi ona göre yapıyorlar

  • orası öyle bakalım neler olacak daha sağlam başyapıtlar çıkacaktır =)

  • akak

    sorma artık pc yenılecez yapcak bısey yok ben ıyıce olene kadar kullancam benım pc yı ama 🙂

  • Guest

    The Evil gerçekten 50 gb mi alan istiyor sorun yook bende pcde 4 gb ekran 16 bit soğutucu ram var 2 tl harddisk var sorun yok yani 🙂 shinji mikami resident evil projesinden ve capcomdan ayrıldıktan sorna bir söz vermişti oyunlarımı artık kolay kolay bitiremeyeceksiniz beni sinir edemeyeceksiniz demişti çünkü
    shinji mikami oyunlaru en fazal 7 günle 10 gümnle bitiyrodu şimdi ise 1 2 3 ayi bulacak gibi ama gerçek olan bir şey var
    shinji mikami sözünü tutmuşa benziyor

  • The Evil gerçekten 50 gb mi alan istiyor sorun yook bende pcde 6 gb ekran 16 bit soğutucu ram var 2 tl harddisk var sorun yok yani 🙂 shinji mikami resident evil projesinden ve capcomdan ayrıldıktan sonra bir söz vermişti oyunculara oyunlarımı artık kolay kolay bitiremeyeceksiniz beni sinir edemeyeceksiniz demişti çünkü
    shinji mikami oyunları en fazla 7 günle bitiyordu şimdi ise 1 2 3 ayi bulacak gibi ama biz onu 20 günde bitiririz gerçek olan bir şey var tabi ki
    shinji mikami sözünü tutmuşa benziyor

  • 4 gb ekran kartı olmayanlar korkmasın çinliler oda çare bulur ama bütcesi olmayanalr demeyimde ya bir ekran kartına bu kadar para verilirmi diyenler için bir ekran kartı

    Asus 4GB GT630 128Bit PCI-EX 300 tl

    daha iyi bilginiz olsun ama size şimdi bir şey diyecem manyak dersiniz bana 2 ay öcne iddaa oynadım 4 bin tl aldım gittim

    Asus Nvidia GeForce GTX TITAN BLACK 6GB 384Bit GDDR5 (DX11.2) PCI-E 3.0 Ekran Kartı

    3.339 tl ye aldım çokta memnunum 10 yil 15 yil belki 20 ekran kartı sorunum yok 🙂

    uğraşamyin atın sağa 400 tl 3 ayda alın sıkıntı çekmeyin benden söylemesi

  • vala şuan oyunlar için sistem kurmak zor sürekli yenisi ve en iyisi çıkıyor =)

  • aynen

  • AYNEN AMA BENDEKİ EKRAN KARTI 384 BİT KARDEŞ 🙂