DreadOut Türkçe Yama Çalışması [Yayınlandı]

DredOut Türkçe Yama Çalışması ile Korku dolu anları Türkçe yaşayın. Bakalım Ne gibi hikaye bizleri bekliyor.

1

ÇEVİRİ DURUMU

Menü % 100

Hikaye % 100

ÇEVİRMENLER

Kubilay SALİH

Erkut Özgür

Mehmet TANDOĞAN

TEST

Mehmet TANDOĞAN

% 100

PROGRAMLAMA

Mehmet ÖZKAYNAK

OYUN HAKKINDA

Endonezya’dan Bağımsız bir oyun stüdyosu tarafından hazırlanmıştır. Bir genç kız ve başından geçen korkunç olayları dikkate alan bu hikayede sizleri hayaletli bir serüven bekliyor.

TÜRKÇE YAMA TANITIM VİDEOSU

RESİMLER

10819635_407644942722747_1235326163_o 10834246_407644949389413_2079197236_o 10834262_407641656056409_1201044450_o

 

KURULUM

DreadOut\dreadout_Data

Klasörüne indireceğiniz Türkçe yama Kurulum dosyasını çıkartınız.

BİLGİLENDİRME

İndirmeden önce bağış kutusundan bizlere bağış yapabilirsiniz..

İNDİRME LİNKLERİ

İNDİR

ALTERNATİF LİNK

Hakkında Mehmet

T.O.M Ekibinin Kurucusuyum ve ayrıca çevirmenlik görevini üstlenmiş durumdayım. Sizler için en iyi hizmeti vermek için buradayım.

Tavsiyemiz

Mother Russia Bleeds %100 Türkçe Yama

Proje Yöneticisi ferex28 Çeviri Durumu Altyazı %100 Menü %100 Arayüz %100 Çevirmenler ferex28 Test ferex28 …

  • freeman1930

    Bu sefer yorum yok anladınız siz onu 🙂

  • ProSouls

    Geçenlerde oynayıp sildim anlamadığım için yama çıkarsa anlayarak oynama imkanı olur. Tşkler.

  • Saolasın Türkçe denemek lazım tabiki olayları bilmek iyi olur

  • ProSouls

    Benim ki düz versiyon senin ki 1.6.0 umarım yama bende çalışır.

  • Deneyeceğiz bakalım

  • Ahmet Yeniceli

    güzel bir çalışma …
    Daylight da çevrilse iyi olur.

  • saolasın bakalım el atabilirz belki ona da herhangi bir çalışma yok ise

  • freeman1930

    Daylight güzel oyundur biraz oynamistim. tr yama hazırlayan birisi vardı fakat o da bıraktı tek olduğu için. Umarım siz hazırlar siniz.

  • Mehmet Özkaynak

    Dayligt bazılarının çevirip ama oyunda yazıların görünmediğini söylemiş.boş bir anımda gözden geçireceğim.Bizi takipte kalın

  • Ahmet Yeniceli

    çok teşekürler. en başarılı çeviri sitesi… sizin sayenizde oyun oynadığımızı anlıyoruz

  • güzel yorumun için teşekkür ederiz desteklerini bizden esirgeme ..

  • Guest

    oyunu aylar önce indirmiştim fakat lakin türkçe yamasını bekliyordum görünce resmi çok bahtiyar eylediniz beni çok müteşekkirim efendiler vaar olun efendim… müaffakiyetler….

  • Kerem

    oyunu aylar önce indirmiştim fakat lakin türkçe yamasını bekliyordum ressimi görünce çok bahtiyar eylediniz beni çok müteşekkirim efendiler vaar olun efendim… müaffakiyetler….

  • Muhammet Yusuf Akman

    Kardeşim zaten oyun kısa bunun yerine
    Haunted House Cryptic Graves oyunu çevirseydiniz

  • oyunun kısa veya uzunluğuna bakmadık baktık dosyalarda sıkıntı yok çevirelm dedk

  • Kerem

    iyi ettiniz bende bu oyunun türkçe yamasını bekliyordum çok teşekkür ederim.. muaffakiyetler sayın mehmet tandoğan beyfendi.

  • Kadir Boz

    bekliyoruz 🙂

  • Kadir Boz

    bu aralar pek ses çıkmıyo yamadan ilerleme varmı? acaba

  • evet çalşmalar devam etmekte

  • Kadir Boz

    teşekkürler..

  • Mert Akkus

    bi güncelleseniz artık hocam merakla bekliyoruz

  • Hakan FİDAN

    Gerçekten ne durumda acaba. XCOM’u da merak ediyorum.

  • Kerem

    oyunun kısa olmasına rağmen bu kadar uzun sürmesi hak revamı efendi…? 🙁

  • freeman1930

    Mehmet kardeş ım yama devam ediyor mu ? Bilgilendirir sen çok memnun olurum 🙂

  • tabiki devam kardeşim …

  • Hakan FİDAN

    Bu oyunun çevirisi sürüyor mu ? Aşağıdaki cevaplara henüz yanıt gelmedi de.

  • freeman1930

    Adam daha 20 saat önce cevap yazmış. Sen ise 2 saat önce sormuşsun. !?!

  • skorer

    Çeviri durduruldu mu ? Anasayfadaki ”Çeviri Durumları” kısmına eklememişsiniz.
    Umarım durdurulmamıştır. Kolay gelsin.

  • Muhammet Yusuf Akman

    Kardeşim nasıl oldu lütfen hemen çıkarın.Oyun zaten kısa yamada kısa sürmesi lazım.Hepimiz merakla bekliyoruz.

  • peki kardeşim merak etme =)

  • kaanberke02

    bundan sonraki çeviri Doom 3 BFG Edition olabilir mi?

  • şuanlık dediğiniz oyun projemizde yok =)

  • freeman1930

    Oyunun alt yazısı da yok zaten bildiğim kadarı ile.

  • Muhammet Yusuf Akman

    Kardeşim bune ya 1 ayda %55 den %60 a çıktı.Lütfen çok hızlı hareket edin.Sizi seviyoruz 🙂

  • freeman1930

    Mehmet kardeşim belemedeyiz. Kolay gelsin 😀

  • freeman1930

    Elinize sağlık arkadaşlar çok teşekkür ederim 😀

  • Kerem

    Çok teşekkür ederim azizim fakirlerin yüzünü güldürmeye mükamil böyle bir çalışma yaptığınız için çok müteşekkirim

  • freeman1930

    Arkadaşlar yama sadece düz versiyonda ve update 1.5.2 de çalışıyor 1.0.6 ya yükleyince oyun açılmıyor bilginize.

  • ozgur çolak

    teşekkürler Mehmet bey ellerinize sağlık

  • Ahmet Yeniceli

    çok iyi bir çalışma olmuş Daylight da çevrilirse çok popiler olur

  • ProSouls

    Turbobit üyeliğimiz olmadığı için ordan inmiyor. Diğer link ise açıkmıyor. Hadi bakalım indir indirebilirsen…….

  • linklerde herhangi bir problem yok farklı tarayıcıdan deneyin

  • bilgi için teşekkr ederiz

  • ProSouls

    Mozilla Chrome ve Operadan demedim olmuyor. Sonra denerim olur inş…

  • çerezler ve geçmişi temizle

  • Muhammet Yusuf Akman

    Allah(c.c) razı olsun bütün hepinizden.İsterseniz Haunted House Cryptic Graves oyununa göz atın.O çok güzel bir oyun ve çok iyi.Onuda çevirin.

  • Hakan FİDAN

    Teşekkürler. Oyuna sanırım sürekli yeni episodeler dahil oluyor destek verecekmsiniz güncellemelere…

  • Updateler bize ulaşırsa yamayı da ona göre güncel tutarım .

  • ozgur çolak

    resident evil 1 hd bugün itabariyle çıktı biliyor sunuzdur Mehmet bey. inşallah aklınızda bunun la ilgili bir çalışma var dır umarım

  • ozgur çolak

    resident evil 1 hd bugün itabariyle çıktı biliyor sunuzdur zaten Mehmet bey. inşallah aklınızda bunun la ilgili bir çalışma var dır umarım

  • eyvallah hocam saolasın

  • Murat Balçın

    Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler

  • the_prince

    Çok teşekkürler oynamak istediğim bir oyundu.

  • freeman1930

    Act 2 çıkmıştır bilginize sunarım 😀

  • ProSouls

    2. Oyunu çıktı. Onunda çevirirseniz süper olur…….

  • Ahmet Yeniceli

    Act 2 versiyonunu çevirmenizi merakla bekliyoruz.çok tutulan bi oyun.güzel çalışmalarınız için teşekkürler

  • Caner Turan

    Selamun Aleyküm hocam ben türkçe yamayı kuruyorum oyun siyah ekranda kalıyor ingilizcede gayet rahat bir şekilde oynuyrm ama türkçe atınca ekran siyahlanıyor ve bir daha kendine gelmiyo yardımcı olursanız sevinirim

  • Merhaba, Emekleriniz için teşekkür ederim fakatyama steam uyumlu değil sanırım ? Yamayı doğru bir şekilde yüklüyorum fakat siyah ekranda takılıyor ve oyun hiç bir şekilde açılmıyor. Konu hakkında destek rica ediyorum. İyi çalışmalar.

  • yamayı son sürüm ile karşılaştırmadık, şuanlık eski sürüme göre geçerlidir.

  • Eğer en kısa sürede bir düzenleme yaparsanız çok memnun olurum.

  • Güncelleyecek misiniz yoksa böyle bir planınız yok mu? Ona göre Steam’de geri iade edeceğim oyunu?

  • Enes Çetin

    act 0 act 1 ve act 2 yi çeviriyor mu bu yama

  • hayır içermemektedir

  • Mehmet Özkaynak

    Arkadaşlar en kısa zamanda ac2 ve tr karekter destekli dahil olmak üzere v2 yayınlanacaktır.

  • Mustafa Bozer

    hocam türkçe yama steam versionu ile uyumlu değil lütfen Steam version ile uyumlu hale getirirmisiniz.türkçe yama çalışmıyor

  • güncelleme mi geldi ?

  • Mustafa Bozer

    evt hocam çalışmıyor steam version da açılışta ekran siyah kalıyor başlamıyor menu reklamlar filan

  • Mustafa Bozer

    hocam türkçe yama steam versionu ile uyumlu değil lütfen Steam version ile uyumlu hale getirirmisiniz.türkçe yama çalışmıyor…

  • tamam o zaman ileriki süreçte bu oyun için yamayı güncel sürüme yükselteceğim

  • Hakan FİDAN

    Bu oyuna yeni DLC çıktı sizden ricam Türkçe dil desteğini resmi olarak firmayla anlaşıp getirmeniz. Zaten Endonezya yapımı mıydı neydi teklifinizi kolay kabul edeceklerini umuyorum. Biz PC oyuncularını Türkçe Fatal Frame’siz bırakmayın.

  • Mustafa Bozer

    hocam ne zaman güncelleme getireceksiniz türkçe yamaya? oyunu aldım hala bekliyorum türkçe yama uyumlu olmasını 😀

  • akala

    Ben bir baktım da sanırım oyunun fontu artık Türkçe karakterleri de destekliyor.

    Yeni metinler gelmiş, tüm metinleri gözden geçirip, eksik kısımları çevirip paylaşabilirim belki.

  • akala

    Bir baktım da oyun artık Türkçe karakterleri de destekliyormuş.

    Yeni metinler gelmiş, tüm metinleri güncel olana aktardım.
    Türkçe karakterleri ekledim.

    Çevirmen arkadaşlar yeni yerleri çevirebilirler.
    O kısımlar İngilizce olarak duruyor.

    Buyrun, DreadOut v2.2.6 uyumlu Türkçe Yama

    https://userscloud.com/m3rsawm8v85c

    (Kurulum yeri olarak oyunun kurulum klasörünü gösterin
    Yama uyumsuz ise kurulum devam etmez.)

    NOT: Yukarıdaki yamanın sadece çevirisi siteye aittir.
    Paketleme, Türkçe karakter ve güncel sürüme uygun hale getirme bana aittir, olası sorunlarda siteyi sorumlu tutmayınız.

  • kullanıcılara desteğin ve uğraşın için teşekkür ederim.

  • akala

    Rica ederim hocam, arkadaş 2 aydır bekliyormuş, basit bir güncelleme yapayım, Türkçe karakter de gelmiş madem ona da uğraşayım da tam olsun dediydim.

    Bu arada yeni gelen metinleri çevirmedim, onlara da bir el atarsanız tam bir Türkçe yama olur. Güncel dosyayı gmail’den yollarım size.

  • Mustafa Bozer

    hocam türkçe yama steam versi,onuna kurulmuyor tanımıyor başka türlü paketlesende türkçe oynayabilsek oyunu steam a kurlmuyor

  • akala

    Tamam, siz de bu arada oyununuzun tam versiyonunu yazabilir misiniz?

  • Mustafa Bozer

    denedim olmadı hocam 🙁 lütfen kurulabilen türkçe yama verin 😀

  • akala

    RAR’daki dosyaları oyunun kurulum yerine kopyalayın, yamayı yapmadan önce yedek almayı unutmayın.

    Link: Yükleniyor…

    Mümkünse bir de oyununuzun sürümünü yazar mısınız? Oyunu açtığınızda sol altta yazıyor olmalı.

  • Koray Karakaş

    Sayın akala, Oyun güncellendi 2.2.15. Yama uyumsuz hatası vermekte.. Bi el atabilir misiniz ?